top of page
< Grįžti

Klientų pasipriešinimo įveikimas / SD20240365

Socialinio darbo specialistams

Klientų pasipriešinimo įveikimas

Programos trukmė: 10 akad. val. (5 teorinės, 5 praktinės)

Mokymų kaina - 40,00 €

Mokymo būdas: Kontaktinis / nuotolinis

Socialinio darbo praktikoje labai svarbu plėtoti produktyvius sprendimo būdus, susidorojant su kliento pasipriešinimu. Šia programa siekiama, kad socialiniai darbuotojai įgytų žinių apie kliento pasipriešinimą, jo valdymo būdus.

Ši mokymų programa leis pagilinti socialinio darbo specialistų individualaus konsultavimo žinias bei patobulinti konsultavimo kompetencijas dirbant su klientais. Šios programos temos leis geriau pažinti kliento pasipriešinimo priežastis, geriau suprasti savo klientus, rasti tinkamesnį priėjimą prie kliento, bei užmegzti kokybiškesnį kontaktą tarp darbuotojo ir kliento konsultavimo procese.

Išklausę mokymus dalyviai turės platesnį, įvairiapusiškesnį požiūrį į kliento pasipriešinimą, priežastis, dėl ko jis kyla. Bus susipažinę su konsultanto daromomis klaidomis, bei pagrindiniais bendravimo principais kaip susidoroti su kliento pasipriešinimu. Programos temos: 1. Požiūrio į kliento pasipriešinimą vystymas. Pasipriešinimo priežastys.
2. Konsultanto daromos klaidos, kurios sukelia didesnį kliento pasipriešinimą.
3. Bendravimas su sudėtingais klientais.
4. Pagrindiniai principai, padedantys susidoroti su kliento pasipriešinimu.

Bendraukime!

VšĮ Žmogiškųjų išteklių stebėsenos ir plėtros biuras

P.Višinskio g. 34, Šiauliai

LT-76352

Įm. kodas 302554492


​​www.zispb.lt
biuras@zispb.lt 

+370 647 348 49
 

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Youtube

© 2024 by ZISPB. All rights reserved.

bottom of page